O szkole

Tradycja i nowoczesność


    1. Before
    2. After
  • Jesteśmy nowoczesną szkołą języków obcych, która powstała w 1992 roku mając na uwadze następujące założenia:
    • maksymalny nacisk na komunikację poprzez zindywidualizowane metody nauczania: bardzo małe grupy 4-6 osób, techniki komunikatywne, konsultacje, zajęcia konwersacyjne oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii
    • zapewnienie najwyższej jakości nauczania dzięki zespołowi ciągle rozwijających się profesjonalnych lektorów, w tym native speakerów
    • pełną opiekę metodyczną
    • bogate zaplecze naukowe

Prowadzimy zajęcia na terenie południowego Krakowa, na Klinach oraz na Ruczaju.

Posiadamy nowocześnie wyposażone sale dydaktyczne, własne zaplecze naukowe, oraz bibliotekę wersji oryginalnych i uproszczonych tzw. „easy readers”. Wykształciliśmy dużą grupę osób legitymujących się dyplomami egzaminów Cambridge. Nasi absolwenci są lektorami w wielu szkołach podstawowych i gimnazjach.

Od 2010 posiadamy akredytację Ministerstwa Edukacji Narodowej. Od wielu lat jesteśmy partnerem British Council i członkami programu Addvantage, umożliwiającego naszym słuchaczom zdawanie egzaminów brytyjskich na korzystnych warunkach.

Nasze cechy szczególne

 

    • Nowoczesna szkoła

      W 1992 roku byliśmy pierwszą szkołą w Krakowie, która postawiła na skuteczność nauki języka obcego w bardzo małych grupach. Pozostaliśmy pionierami w wielu nowych przedsięwzięciach, m.in. strefa słuchacza, e-learning dla wszystkich słuchaczy, tablice interaktywne, aplikacja na smartfony. Łączymy tradycję z nowymi technologiami.

    • 4-6 osób w grupie

      Nauka w małych grupach daje możliwość zindywidualizowanego podejścia do każdego słuchacza: lektor obserwuje nasze postępy i natychmiast reaguje na każdy problem.  Przy maksymalnie 4-6 osobach w grupie możemy skupić się na komunikacji, która jest podstawą w nauce języka obcego. Każda kolejna osoba w grupie zmniejszy naszą szansę na sukces!

    • 25 lat doświadczenia

      Bogate doświadczenie nauczyło nas wiary w tradycję i rzetelność, w połączeniu z niegasnącym entuzjazmem i kreatywnością. „Jakość, a nie ilość” jest dewizą, która z roku na rok zyskuje nam nowych słuchaczy.

    • Tablice interaktywne

      Od kilku lat pracujemy przy użyciu najlepszej jakości tablic interaktywnych (Smartboards). W związku z entuzjazmem jaki wzbudzają wśród naszych słuchaczy ich liczba stale rośnie, a lektorzy wzbogacają swój warsztat aplikacji IWB.

    • Wykwalifikowani lektorzy

      Wszyscy lektorzy polscy posiadają tytuł magistra filologii angielskiej, a lektorzy cudzoziemcy (tzw. „native speakers”) studia wyższe i dyplomy ukończenia kursów metodycznych TEFL. Zajęcia są regularnie monitorowane przez metodyka szkoły. Każdy z lektorów jest dostępny na swoich godzinach konsultacyjnych, na których służy dodatkową pomocą słuchaczom i rodzicom najmłodszych uczniów.

    • E-learning

      Nic nie zastąpi profesjonalnego lektora języka obcego, szczególnie takiego z prawdziwą osobowością i doświadczeniem. Ale nauka języka obcego dwa razy w tygodniu to trochę mało… E-learning dla słuchaczy naszej szkoły pozwala na kontakt z językiem w wolnej chwili – nawet w autobusie:)

Biuro i lektorzy

Biuro
  • Sylwia Wallis-Korzeniowska

    Założyciel i dyrektor szkoły

    sylwia-wallis-korzeniowska

    Magister filologii angielskiej UJ, diploma Cairo American College, BA Alliance College, USA, stypendium doktoranckie The British Council w University of Lancaster, W. Brytania, visiting lecturer tej uczelni 1980-1994 asystent Instytutu Filologii Angielskiej UJ, inicjator International House, Kraków, uczestnik wielu międzynarodowych konferencji i seminariów językowych i metodycznych w kraju i zagranicą.

  • Barbara Biernat

    Dyrektor

    ds. dydaktycznych

    barbara-biernat

    Magister filologii angielskiej UJ, lektor języka angielskiego od 2002 roku. Podczas wakacji doskonali warsztat nauczycielski ucząc młodzież z całego świata podczas kursów językowych w Wielkiej Brytanii. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji, egzaminator Cambridge YLE. Absolwentka IV Edycji Akademii Metodyka PASE. Od września 2008 metodyk w Kliny English Courses.

  • Barbara Bartlett

    Koordynator
    Szkoły

    barbara bartlett

    Magister pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej Krakowskiej Akademii. Przez wiele lat pracowała z dziećmi, mieszkała i studiowała w Południowej Karolinie w USA. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji metodycznych. Lektor języka angielskiego od 2013 roku. Od sierpnia 2010 roku koordynator w Kliny English Courses.

  • Dorota Buczek

    Sekretariat Kliny

    Borota-Buczek2

  • Agnieszka Pasoń

    Sekretariat Ruczaj

    pani-Agnieszka

Lektorzy

Kliny English Courses

Zatrudniając lektorów, od początku istnienia szkoła stawia na:

  • najwyższe kwalifikacje, również w przypadku lektorów cudzoziemców
  • osobowość
  • entuzjazm i zaangażowanie
  • doskonalenie umiejętności poprzez regularne uczestnictwo w seminariach metodycznych

Wszyscy lektorzy polscy posiadają tytuł magistra filologii angielskiej, a lektorzy cudzoziemcy (tzw. „native speakers”) studia wyższe i dyplomy ukończenia kursów metodycznych TEFL.

Zajęcia są regularnie monitorowane przez metodyka szkoły, a lektorzy podnoszą kwalifikacje na licznych szkoleniach metodycznych organizowanych przez szkołę i inne instytucje.

Każdy z lektorów jest dostępny na swoich godzinach konsultacyjnych, na których służy dodatkową pomocą słuchaczom i rodzicom najmłodszych uczniów.

  • 100% zadowolenia

    Nasi słuchacze doceniają nasze starania.

  • Mówią o nas

  • Widoczne efekty nauki

    Zdawalność egzaminów

    Egzaminy Cambridge
    100
    Nowa Matura
    100